neděle 28. července 2013

Letní dumání (4)

Zjistila jsem, že mě nemá blogspot rád a včerejší letní dumání hozené do  plánovače mi prostě nezveřejnil. No, doufám, že až tak nevadí, že jsem ho sem hodila až dnes.



Historický fenomén
Zdá se, že historické seriály táhnou. Těžko říct, jestli je to díky jeji (ne)autentičnosti, nebo tomu, kolik naháčů nám na obrazovkách pobíhá. Jak jste na tom vy? Propadli jste kouzlu Her o trůny, Vikingů, ale také Borgiů, Da Vinciho démonů, Bílé královny, Tudorovců, Spartaka…? Máte o takových seriálech vůbec ponětí? A kolik z nich vychází z knih, příběhů a legend…
_______________________

   Ne, ne a ne. Opravdu dlouho jsem přemýšlela, jestli tenhle článek prostě neignorovat, protože nemám ponětí, co k tomu říct.  Vůbec.
   Já nejsem moc seriálový šílenec, sleduju jen HIMYM a AHS. Všechno ostatní jde tak nějak kolem mě. Pár měsíců zpátky jsem se zkusila podívat na Merlina, což je velmi pěkný seriál, ale v tu chvíli jsem si řekla, že na něj zrovna nemám chuť. :D Hru o trůny bych si moc chtěla přečíst, přestože jsem ve chvíli, kdy jsem do knížky jen nakoukla, byla velice zmatená. :D Takže když nezvládnu pochopit knihu, půjdu rovnou na seriál, a když ji zvládnu pochopit, taky půjdu na seriál. :D
   Dalším seriálem je právě The White Queen, na kterou jsem se taky nedívala, ale chystám se na to (!). :D Nevím, kde jsem na ni narazila, ale dost mě zaujala, takže to rozhodně zkusím. Jenže to je tak všechno. Seriály+historie=nic moc pro mě.

4 komentáře:

  1. Normálně jsi mě pobavila :D Hele a co je AHS?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Fakt? AHS= American horror story. :3

      Vymazat
    2. Mi to normálně vůbec nedocvaklo :D Pvní sérii jsem sledovala v aj :D

      Vymazat
    3. Stane se. :D Jo, já to úplně miluju :'3 :D

      Vymazat