sobota 6. července 2013

Letní knižní výzva

Tuto výzvu pořádají Zuzzi a Táňa.

Cílem letní knižní výzvy je od 1.7. do 31.8. přečíst co nejvíce knih. Více informací se dozvíte ZDE.

______________________________________________

Jelikož se jedná o výzvu, nakonec jsem se rozhodla a předem si stanovila počet knih. Naše knihovna se přes léto bude předělávat, takže mám doma 15 knih pouze z knihovny, které jsem tím chtěla trochu pomoct (přece nechceme, aby se jim na staveništi něco stalo, ne?). Nakonec jsem se rozhodla pro 10 knih, přestože bych jich chtěla přečíst 20, protože se znám a celé léto budu v bazénu (což mi vůbec nevadí). Takže bych chtěla přečíst alespoň některé knížky z knihovny. Časem sem přidám články o tom, jak se mi daří a jsem na sebe zvědavá, jak mi to půjde. Co myslíte vy, zvládnu to? A kolik knížek chcete přečíst vy?
 

2 komentáře:

  1. Držím palce,aby jsi toto číslo přečetla. :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale zdá se mi, že se mi to nepovede. :D

      Vymazat