úterý 24. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 10




 
Day 10: Kniha, která změnila tvůj život


V tomhle bodě asi spoustu z vás nepřekvapím. Knihou, která mi změnila život, je totiž Stmívání.
Twilight jsem četla už v šesté třídě, a naprosto jsem si ho zamilovala. Knížky jsem četla už dřív, ale to většinou byly knihy o koních, Čarodějky z jezdecké školy a tak. To bylo tak ve třetí třídě, potom jsem četla už trošku inteligentnější knihy, jen si nevpomenu jaké. :D A potom jsem si přečetla Stmívání a byla to láska na první přečtení. Celá tahle sága mě totiž přesunula na úplně jiný druh knih, než jaké jsem četla předtím. Stmívání jsem milovala, a ráda ho mám vlastně i teď. Vím, že Bella je dost tupá, Edward s Jacobem jsou teplá víla s teplým pejskem a tak (nevzpomínáte si na Zatmění, kde se Edward a Jacob dohadovali, kdo je teplejší? Ne? Já se tomu směju ještě teď. :'D). Vím, že Twilight není úplně dokonalá kniha, ale svého času jsem ji milovala a nedokážu teď říct, že se mi nelíbí. Když se mi tak líbila dřív, asi na ní něco muselo být, no ne?
A proč žě mi změnila život? Není to úplně o změně života, ale posunula mě do úplně jiné úrovně čtení, a knihy do mého života určitě patří. Donutila mě číst ještě víc, než jsem četla dřív, takže si dovolím říct, že mi život nějak změnila. :) Možná bych bez ní tolik nečetla, kdo ví..?
A co vy, je nějaká knížka, která vám změnila život?

4 komentáře:

  1. Mně se Twilight sága svého času taky celkem líbila, ale nadšení postupně opadlo a teď už mě tahle upířina nechává chladnou :D A co se týče knížky, která mi změnila život - no, nevím, jestli taková existuje, ale třeba při čtení Tisíců planoucích sluncí od Khaleda Hosseiniho jsem si toho hodně uvědomila a řekla bych, že mě tahle knížka možná i trochu změnila, ale jestli to byly změny velké, to těžko říct. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, moje nadšení je taky pryč. Jenže... Jak píšu, já prostě nedokážu věc, kterou jsem už jednou milovala, prostě zahodit pryč.
      O téhle knížce jsem ještě neslyšela, musím se na ni mrknout. :)

      Vymazat
  2. Ja by som do tejto kategórie tiež mohla vybrať Twilight, ale najviac asi Harry, lebo vďaka nemu som sa dostala k čítaniu :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Harry! :'3 Já jsem Harryho vybrat nemohla, přestože je to moje srdovka a nejoblíbenější série (spolu s Chaosem). Protože mě asi nijak nezměnil. :/ To ale nemá vliv na to, že tu knížku miluju! :D

      Vymazat