středa 25. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 11

Day 11: Kniha od tvého oblíbeného autora

Ráda bych vám pověděla o svém oblíbeném autorovi, tedy kdybych nějakého měla. Já to takhle moc nerozlišuju. Ale tak kdybych měla říct jednoho autora, kterého mám fakt ráda...
J. K. Rowling! Ano! Kdo by neznal kouzelný svět Harryho Pottera a koho by neučaroval. Když mi někdo J. K. uráží, zabíjela bych. Většinou uznávám, když se někomu líbí jiné knihy a autoři než mě, zastávám názor "100 lidí, 100 chutí," ale u Rowlingové je to bohužel jinak. :D Nechci tím urazit ty, co HP nečetli nebo se jim nelíbil, vážně ne. Jen jim nerozumím. Pochopím dost věcí, ale jak se někomu může nelíbit Harry? To nikdy.
 Btw, co říkáte na nové anglické obálky? Já jsem se do nich zamilovala. Kdyby vyšly i u nás v ČR, zabíjela bych, abych je taky měla doma. :)







 A teď taková "mini" reklama na Starkid, které prostě musím vecpat všude! Prostě... Pokud jste tento muzikál neviděli a máte rádi HP, být vámi to urychleně napravím...
 

2 komentáře:

  1. Ja už som zvyknutá na naše obálky a nemenila by som ich 8) každý spozná, čo to je 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě moc líbí právě tyhle obálky :3

      Vymazat