pondělí 16. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 2

 
Day 02: Neoblíbená kniha


Tohle bylo téměř tak těžké, jako vybrat si oblíbenou knihu. Já totiž skoro žádnou neoblíbenou knížku nemám. Twilight mám i přes všechno docela ráda a nic jiného mě fakt nenapadalo. Po chvíli přemýšlení jsem ale došla hned na 2 knihy.
První knihou jsou Trpaslíci, kteří mě moc nebavili a nedočetla jsem je. Přesto jsem odhodlaná si je jednou přečíst celé. Druhým, vítězným kandidátem, je Les rukou a zubů. Jak já jsem se na tu knížku těšila! Byla jsem vážně dost natěšená, co to vlatsně je a když jsem si ji půjčila z knihovny, byla jsem nadšená. Dokud jsem nezačala číst. Jak je tahle kniha nudná! Ani jsem ji nedočetla, a to se mi zatím stalo pouze u tří knih. Prostě ne. Stačilo, abych přečetla jednu stránku a byla jsem mrtvá únavou/nudou. Ale jednou se k tomu dokopu a snad napíšu i recenzi. Ale vážně to teď nedávám. Jen co se na tu knížku podívám, padám nudou. Nemusím ji ani začít číst.
A co vy? Četli jste některou ze zmíněných knížek? A jak se vám líbila?
A jaká je vaše neoblíbená kniha?

Žádné komentáře:

Okomentovat