úterý 17. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 3

Day 03: Kniha, která tě rozesměje


Miluju knížky, které mě rozesmějí. Nebo rozbrečí. Vždycky, když se u knížky zasměju, udělá mi to hroznou radost. Někteří autoři se ale bohužel snaží udělat knihu vtipnou, a skončí jako... Trapná. Ale knížky, u kterých se vážně od srdce zasmějete, jsou poklad. Stačí mi, když se zasměju jen dvakrát, a můj názor na danou knihu se ihned zvýší. :) U většiny knížek se ale nesměju, u některých se párkrát uchechtnu... Ale knížkou, ze které umírám smíchy, je Město z kostí.
O tom, že vyberu tuhle knížku, jsem věděla ještě dřív, než jsem o tom vůbec začala přemýšlet. Město z kostí jsem poprvé četla asi půl roku zpátky a hrozně jsem se u toho nasmála. Knížka byla plná sakrastických poznámek, a já sarkazmem žiju. A navíc byla sama o sobě prostě hrozně vtipná. Ani už jsem ji nečetla nikde na veřejnosti, protože jsem vždycky prostě vybuchla smíchy a lidi se divně koukali. Autorku sice nemám ráda, ale tahle knížka mě prostě vzala za srdce. Smála jsem se a smála, a aspoň za tuhle maličkost chci té staré róze poděkovat, protože tahle kniha je boží. 

 Dala jsem sem anglickou obálku, protože původní českou bych jsem nedala ani za nic... No, a z nového vydání taky nejsem zrovna nadšená. Rozhodně je lepší než obálka prvního dílu předtím, ale jinak fujky. Nic proti těm, co to vytvářeli, ale mně se to prostě moc nelíbí. :/ Ale každému se zavděčit nemůžou.

1 komentář: