středa 18. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 4

Day 04: Kniha, který tě rozbrečí

Knihy, které mě opravdu rozbrečely? Jsem tak trochu citlivka, takže u knížek brečím docela často. Nejvíc jsem asi doposud brečela u knížek Než jsem tě poznala a Hvězdy nám nepřály. Jenže u těch brečel kde kdo, takže jsem si je do challenge nevybrala. Brečela jsem u nich a brečela, i tak jsem si ale vybrala knížku Klíč. Proč?
Klíč je třetí a poslední díl série Strážci času. Je to vážně úžasná série, snad i jedna z mých nejoblíbenějších.  Všechny tři díly jsem přečetla víceméně jedním dechem, ale proto o ní nepíšu. To vám povím jindy. Proč mě tahle knížka rozbrečí?
Kdo četl, asi ví. Jde o to, že v téhle knížce je jedna zvláštní postava. Byla tam už víckrát, ale teprve tady dostává ohromný prostor. Dřív jsem ji moc nemusela, ale v tomhle dílu si ukradla mé srdce. A všechno vypadalaó skvěle, příběh končil tak nějak dobře a já už dočítala poslední stránky... Najednou se ale stalo něco neuvěřitelného, něco, co mi vyrazilo dech a kdykoliv si na to vzpomenu, mám špatnou náladu. Neřeknu vám, co se stalo, to vážně ne. Jen že mi to zlomilo srdce a já jsem z toho dost smutná. A řeknu vám; kdyby se to stalo třeba uprostřed knížky, přestanu číst a hážu ji do kouta. Doslovně.
A co vy? Brečíte u knížek, nebo spíše ne? 

Žádné komentáře:

Okomentovat