čtvrtek 19. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 5

 
Day 05: Kniha, ve které bys chtěl/a žít

Přiznám se, že jsem ze začátku neměla ponětí, co odpovědět. Kde bych asi chtěla žít? A jak jsem tak přemýšlela, z ničeho se najendou vylíhly hned 3 místa.
Určitě bych chtěla žít v Bradavicích. Kdo by taky ne? Úžasný svět Harryho Pottera by byl jen můj. :3 Mimochodem, stále ještě čekám na tu sovu! :D Bradavice jsou prostě kouzelné místo ideální pro bydlení.
Další knihou je Narnie. Je to sice knížka, kterou jsem četla už docela dávno, a je spíš pro mladší čtenáře... Ale jak já bych tam chtěla žít! Zažít všechny ty časy tam, potkat Aslana a tak. Bylo by to prostě boží. :)
A poslední knihou je Eragon. Miluju draky a Eragon je jich plný, takže právě tam bych chtěla být. Mít svého fialového dráčka a létat s ním po noční obloze. Spolu s Eragonem a Aryou. Jak moc si to přeju!
A co vy, v jaké knížce byste chtěli žít? 

Žádné komentáře:

Okomentovat