sobota 21. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 6

Day 06: Oblíbená YA kniha 
Přiznám se bez mučení, téměř nemám ponětí, co to sakra YA knihy jsou. Joo, vím, že jsou to knihy pro "mladé dospělé", ale co se k nim řadí? :'D V tomhle vážně plavu, takže si nejsem jistá, co mám plácnout za knihu. Ale asi řeknu sérii Nadpozemská, to by se tam řadit mohlo, ne? :D Je to podle mě krásná andělská série, která se autorce moc povedla. :) Všechny tři díly jsem zhltla jedním dechem (a ten třetí jsem dočetla 3 dny zpátky, jen nevím, jestli má cenu psát recenzi, když tu nemám první dva díly) a myslím, že tyhle knížky prosto stojí za přečtení. :) Pokud jsou teda YA. :D

2 komentáře:

  1. Nadpozemská je super, až na tretí diel sa mi veľmi páčila... A kľudne recenziu napíš, ja tiež nemám všetky recenzie od prvého dielu... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třetí díl se ti nelíbil? :D Mně právě že moc. :) Nebo asi tak stejně jako první dva. :)
      Vážně? :D Tak jo, přemluvila jsi mě :'D

      Vymazat