sobota 21. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 7

 
Day 07: Kniha, ze které umíš recitovat/ citovat

Kniha, ze které umím citovat? Tak tohle bude těžké. Žádnou takovou knížku totiž asi nemám. Dokážu říct pár krátkých útržků ze série Chaos, něco málo ze Stmívání, možná bych dala i Eragona. Ale jsou to vážně jen krátké věty, nic víc. 
Ok, vím, že z nějaké knihy citovat umím. Teď si jenom vzpomenout, jaká kniha to je. Uhm, vážně nevím. I když... Možná je to Hvězdy nám nepřály. Z té knížky umím vlastně citovat docela dost! Téměř celou pohřební řeč a pár krásných větiček navíc. Ano, to je ono! :) Knížka, ze které umím citovat, budou právě Hvězdy. Že jsem si na ně nevpomněla hned! :)

4 komentáře:

  1. Nejako sa mi vyhýba nadšenie z tejto knihy 8D Ešte som ju nečítala, možno raz sa k tomu nechám prehovoriť 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jako... Každýmu se nemusí líbit. :) Ani se na ni nemusí nijak těšit. Ale být tebou, až budeš mít někdy volno a nebudeš mít zrovna co číst, přečti si ji. :) Pak uvidíš, jestli se ti zalíbí nebo to není nic pro tebe. :)

      Vymazat
    2. Tiež sa knihe tak akosi vyhýbam... proste takýto typ kníh nemám rada :D

      Vymazat
    3. No jo, 100 lidí, 100 chutí. :) Já jsem takovýhle knihy taky moc nemusela, ale po přečtení jsem změnila názor. :) Ale jde jen a jen o vkus :D

      Vymazat