neděle 22. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 8

 
Day 08: Kniha, která tě děsí

Ohoho. To tu zase máme téma, ke kterému snad nemám co říct. Kniha, která mě děsí? Omlouvám se, ale žádná knížka mě nikdy neděsila. Leda tak Povídky malostranské, těch se děsím ještě teď. Ale to není úplně to, co bych měla říct. Takže knížka, která mě opravdu děsí, není.
Ale je knížka, ze které jsem měla husí kůži, a celkově docela nahnáno. Tou knížkou je Ptačí zpěv, který jsem četla dva měsíce zpátky. Je to úžasná knížka, na které se mi strašně moc líbilo právě to, že vám dokázala ukázat docela slušnou dávku strachu. On se toho asi nebude bát každý, ale já z toho měla vážně nahnáno.
A co vy, bojíte se někdy u knih? :)

2 komentáře:

  1. Táto kniha je úžasná 8) Moc sa mi lúbila, také opisy prostredia som ešte nezažila 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si ji taky zamilovala. :D Asi to není nejlepší kniha, co jsem kdy četla, ale dokonalá je! :)

      Vymazat