pondělí 23. září 2013

30 Day Book Challenge: Day 9

 
Day 09: Kniha, ze které ti je špatně

Narozdíl od včerejška, dneska jsem měla docela jisto, jakou knížku si vyberu. Není moc knížek, ze kterých by se mi dělalo špatně, ale jedna taková kniha je.
Znáte knížku 15 minus od českého autora Tomáše Zářeckého? Ne? Tak to byste měli rychle napravit a někde si ji sehnat, protože je vážně skvělá. Je to něco ve stylu Hunger games, když to řeknu opravdu stručně, ale mně se to snad líbilo ještě víc. Anebo tak nastejno, nevím. Co je ale hlavní, je to, že se mi z té knížky dělalo vážně zle. Nebudu vám říkat z čeho, to by byly spoilery, ale vážně... Kdo četl, tak asi ví. Je to totiž docela brutální knížka, zvlášť pár scének, a to jsem v tu chvíli musela knížku odložit a dát si chvíli klid. Prostě... fuj. I jen vzpomínat na ni mi dělá zle. Jinak je to ale vážně skvělá, čtivá kniha, fakt! :D

2 komentáře:

  1. Jééj.. ted si me navnadila.. Přečetla jsem prvních 20 stran.. a pak jsem knihu z nedostatku casu odlozila, ale vidim to tak, ze se k ni zase stuj co stuj vratim..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to vážně skvělá kniha, určitě se k ní jednou vrať! :)

      Vymazat