neděle 15. září 2013

Letní knižní výzva

letni-knizni-vyzva.png

Na začátku léta jsem si dala cíl, že za letní prázdniny přečtu 10 knížek. Zvládla jsem to tedy?
Ano, vím, že jsem články o čtení měla vkládat průběžně. A že 15 dnů po konci prázdnin je trošku pozdě na dělání tohohle článku. Ale co se dá dělat?
Už na začátku prázdnin jsem si začala uvědomovat, že 10 knih nemám šanci přečíst. Zatímco jiní četli jednu knížku denně, já mám prázdniny na relax u bazénu, čtení odkládám do pozadí. A tak jsem čekala, jestli nakonec sama sebe překvapím a stanovený počet knih přečtu.
ANO! Přečetla jsem přesně 10 knih, za což jsem docela ráda. Mohlo to být lepší, ale i horší, ne? 10 knížek je pro mě docela pěkný počet, protože jsem měla docela nabité léto a čtení pro mě rozhodně nebylo prioritou.
No, výzvu jsem zvládla. A co vy? O kolik víc knížek než já jste přečetli? :D

4 komentáře:

  1. Ja som za celé prázdniny prečítala iba 14 :D Mohlo som byť aj lepšia :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som za júl a august prečítala dokopy 6 kníh, veľmi som sa na seba hnevala, myslela som, že to bude opačne a ja budem mať čas na všetky resty, no nejako som aj pracovala aj dovolenkovala a oddychovala 8D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky před začátkem prázdnin říkala, kolik toho přečtu a tak... No, prázdniny začaly a hned jsem věděla, že to nedám. :D
      Ale zase sis užila léto jinak, ne? :)

      Vymazat